kollaasi

kollaasi

torstai 25. kesäkuuta 2015

Lomastressi vai stressiloma?


Huomenna on kuulkaas sellainen päivä, että mun pitäisi (huom PITÄISI) jäädä lomalle viikoksi. 
Lähdettäisiin miehen kanssa reissuun <3

Mutta pari mutkaa vielä matkassa...
Joista suurin ja mahtavin on mun työ.

Koska reissu tuli nopealla varoitusajalla, täytyy nyt parissa päivässä tehdä myös ensi viikon työt.  Mulla siis ei ole tuuraajaa, eikä yrityksessä kukaan muu tee mun hommia :D 
Normaalisti valmistaudun reissuihin noin kuukauden.
No, nämä on näitä pienen yrityksen huonoja puolia.
Eilen töissä meni puoleen yöhön ja tänään olen onnellinen jos pääsen yöllä käymään kotona :D 
Kyselin mieheltä josko siirrettäisiin reissua pikkuisen, mutta kuulemma ei... ei sitten :)

Ps. Miehellähän on tänään myös kiireitä ;) Joku tiimi-ilta tai jotain sellaista! Eli saan kuulemma rauhassa tehdä myöhään töitä, hahaaa! 
Näin meillä!

Äsken kuitenkin laiva varattu Tukholmaan ja siitä sit pörhälletään eteenpäin omalla autolla.
Luksusta, kun voi pysähtyä missä haluaa ja reitti voi kulkea parhaiden shoppailupaikkojen läpi. (mies ei tiedä tätä vielä ;)
Määränpäätä meillä ei ole, eikä aikataulua <3
 
Hahaa, hauskaa kun perhe näkee heti tilaisuuden ja kysäisee, voiko asua meillä tämän ajan. :D
No, toisaalta, eipä jää koti tyhjäksi ja joku siivoaa meidän puolesta ;)

 Huomiseen, jos selviän sinne asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttejanne innolla odottaen :)